وبلاگ رسمی آموزش دوچرخه سواری  محسن رضایی
وبلاگ رسمی آموزش دوچرخه سواری  محسن رضایی

وبلاگ رسمی آموزش دوچرخه سواری محسن رضایی

Official Blog Mohsen Rezaei cycling training

ORASH Team

نظرات 1 + ارسال نظر
فاطمه پنج‌شنبه 21 فروردین 1393 ساعت 15:54

با سلام خدمت مدیر محترم وبلاگ.
میخواستم از تون چند تا سوال بکنم. ممنون میشم کمکم کنید. من یه دختری هستم بی نهایت عاشق دوچرخه سواری. از اول ابتدایی دوچرخه سواری کردم تا الان که بیست سالمه. با این حال هیچ وقت تو مسابقات شرکت نکردم . حرفه ای هم کار نکردم چون تنها مشکل من اینه که زود خسته میشم یه مسیر شیب دار یک کیلومتر رو نمی تونم مداوم و بدون اینکه مکث کنم طی کنم. میخواستم بپرسم من که خیلی علاقه به ادامه و حتی شرکت تو مسابقات رو دارم چه طور میتونم این مشکلم رو حل کنم. چه تغذیه ای چه ورز ش هایی؟؟ من حتی تو اسکیت سواری هم خیلی زود خسته میشم. چون شهرستانی ام امکانات برای آموش برام نیست. ممنون میشم جوابم رو بدین و کمکی برام باشین. من دایی ام دوچرخه سواره. چند بار هم برای تمرین رفتیم ولی مشکل زود خسته شدن ام حل نمیشه.اطلاعاتی هم برای تغذیه برا من که خانومم نداره!اینکه تمرینات دوچرخه سواری ام مداوم نیست. هم نبود جای مناسب برای خانم ها و هم دغدغه های درسی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد